Benedict Baker

Z Dead by Daylight Wiki

Benedict Baker jest niezauważonym bohaterem w Dead by Daylight, najbardziej znanym za swoje wpisy w dzienniku, które można znaleźć w grze oraz w instrukcji. W swoim dzienniku stwierdza, że spotkał i rozmawiał z ocalałymi oraz napotkał zabójców. Przypuszczalnie Benedict Baker może zostać w przyszłości dodany jako zabójca. Jest to spowodowane wpisami pokazującymi, że traci nadzieję, a tym żywi się Byt - utrata całej nadziei jest równoznaczna z zostaniem zabójcą.

Tło fabularne[edytuj | edytuj kod]

W 1956, Baker rozpoczął poszukiwania w mieście Weeks. Miejsce w Ameryce z niezwykłą ilością raportów o zaginionych osobach; mimo 364 raportów, nikogo nie znaleziono. W przeciągu kilku dni, Baker zrozumiał, czym jest Weeks - miasto duchów pełne opuszczonych budynków. Po wywnioskowaniu, że wydarzenia w Weeks prowadzą do posiadłości Macmillan'a, dawnego serca Weeks, Baker szukał raportów policji i skarg, ale nie znalazł żadnych informacji.

Jakiś czas później Baker zanotował obudzenie się w "dziwnym miejscu" bez pamięci jak się tam znalazł - ostatnie co pamiętał, to kierowanie się w stronę posiadłości Macmillan'a. Baker opisał swoje wewnętrzne odczucia jako "pozornie nieskończony ogień" płonący obok niego w środku lasu. Po tym wydarzeniu, Baker nazywa swoje przeżycia jako 'po przebudzeniu'. Po tym 'Przebudzeniu', wszystkie wpisy Baker'a są oznaczane rokiem '1896' mimo, że wcześniej wyraźnie stwierdził, że wyprawę rozpoczął w 1956.

Nieświadomy swojej kondycji umysłowej, Baker próbował bezskutecznie wyjść z lasu. Próby Baker'a, aby wyjść z lasu zbliżyły go do "nieokreślonego terroru", który wyrasta z ciemności, przerażającego cienia. Baker wspomina też zobaczenie Bytu, określając go jako "wyrywającego tych, którzy wpadną w jego ścieżkę" trzymającego swoje ofiary w ponurej pętli życia i śmierci.

Odkrycia[edytuj | edytuj kod]

Śmierć nie jest śmiercią. W tym miejscu życie jest ulotne. Ktokolwiek znajdzie tą historię, mogę dać tylko jedną radę: zawsze idź dalej. To trzyma mnie przy życiu już od jakiegoś czasu. Gdybym miał doradzić więcej, sugerowałbym przeszukanie każdego przeklętego miejsca w poszukiwaniu czegokolwiek, co mogło by przeszkodzić koszmarom kryjącym się wewnątrz. Poszukuj bram. Jeśli są otwarte musisz uciekać. Mam nadzieję, że moje notatki nie będą na próżno. Jeśli znajdziesz tą historię, wykorzystaj ją i przekaż dalej. Jeśli znajdziesz mnie, pochowaj moje ciało.
~ Dziennik Benedict'a Baker'a, Październik 1896

W swoim dzienniku, Baker identyfikuje:

OCALALI
GS charSelect portrait.png Kate Denson HS charSelect portrait.png Adam Francis KS charSelect portrait.png Jeff Johansen MS charSelect portrait.png Jane Romero
ZABÓJCY
HK charSelect portrait.png Rin Yamaoka - Zjawa KK charSelect portrait.png Frank, Julie, Susie, Joey - Legion MK charSelect portrait.png Adiris - Plaga
NIEZAUWAŻENI BOHATEROWIE
A. Azarov Alex Andrew Smithson Matka Anny "Niespokojna dziewczyna" Archie MacMillan
"Zły człowiek" Benedict Baker "Katatoniczny chłopiec" Clyde Donna Dr. Sam Loomis
Drayton Sawyer Byt Evelyn Thompson Father Campbell Franklin Hardesty Harvey Kavanagh
Judith M. Myers Max Thompson Sr. Mary Jenner Murf Nubbins Sawyer Nurse Moris
Otto Stamper Patrick Spencer Philip Elliott Sally Hardesty Sujan Vigo
NIEUŻYWANE/SPEKULOWANE POSTACI
Aktor Sidney Prescott Nauczyciel