David King

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Kolejny facet. Chyba mogę zacząć nazywać to miejsce “domem”. Wygląda jak atleta. Bardzo imponująco. Trochę jakby był nietykalny. Ale dłuższe spojrzenie mówi mi coś innego. Jakby był zagubiony. Załamany i smutny. Nie na ciele, ale na umyśle. Widziałem jak potrafi przechytrzyć te potwory. I jak wisi na haku z rozprutym torsem. Jest w tym coś niepokojącego.

~ Nieznany (prawdopodobnie Benedict Baker)
David King
DK charSelect portrait.png
Płeć
Mężczyzna
Rola
Potężny Mięśniak
Narodowość
Angielska
Dodatek
A Lullaby For The Dark
Aktor głosowy
Stefan Horvath

David King jest jednym z 15 Ocalałych w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Zaprezentowany został w dodatku CHAPTER V: A Lullaby For The Dark.


Opis postaci[edytuj | edytuj kod]

David King to potężny mięśniak lubujący się w ostrej rozgrywce.

Jego przyswajalne umiejętności: Będziemy żyć wiecznie IconPerks wereGonnaLiveForever.png, Wytrzymały skurczybyk IconPerks deadHard.png i Bez biadolenia IconPerks noMither.png nagradzają agresywny i konfrontacyjny styl gry, ale czynią go podatnym na obrażenia.

Poziom trudności: Średni


Tło fabularne[edytuj | edytuj kod]

StoreBackground DK.png

David King dorastał jako jedynak w bogatej rodzinie i zdawało się, że jest przeznaczony do rzeczy wielkich. Dorastając w Manchesterze, demonstrował swój potencjał zarówno w sporcie, jak i w nauce, a dzięki znajomościom, które miała jego rodzina, wszystkie drzwi stawały przed nim otworem. Mógł odnieść sukces w każdej dziedzinie, ale na przeszkodzie stała jego wojownicza natura. David żył dla adrenaliny i uwielbiał wdawać się w bójki.

Jego krzepkość i atletyczne umiejętności zapewniły mu przyszłość w rugby, gdzie nic go nie ograniczało i gdzie mógł siać zamęt. King stawał się coraz lepszy wtym co robił i zdobył reputację obiecującego, aczkolwiek lekkomyślnego żółtodzioba. Jego galopująca kariera dobiegła końca, gdy w przypływie gniewu zaatakował sedziego sportowego, otrzymując przy tym dożywotni zakaz grania w rugby. Tym samym zakończył swoją krótką, obiecującą karierę, która w opinii innych osób miała dopiero się zacząć. Mimo przeciwności, King wcale nie był zmartwiony; nie brakowało mu pieniędzy, więc swoją porażkę uznał za wcześniejszą emeryturę i skupił się na innych zabawach.

Wolny od zmartwień związanych z pracą, żyjący z bogactwa swojej rodziny, przez większość czasu siedział w barach, pił, oglądał gry i wdawał się w bojki. Niektórzy mogą powiedzieć, że marnował swoje życie. Niewiele osób wie jednak, że King był od czasu do czasu „inkasentem długów" albo że toczył bójki w tajnych klubach pięściarskich.

Kiedy David King przestał pojawiać się w barze, garstka przyjaciół, ktorych udało mu się utrzymać, nie była wcale zaskoczona tym faktem. Pomyśleli, że stoczył bójkę z kimś, kto okazał się silniejszy od niego. W pewnym sensie mieli rację.


Unikalne Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Davida. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są przyswajalne ich wersje:

  • Będziemy żyć wiecznie - Poziom 30
  • Wytrzymały skurczybyk - Poziom 35
  • Bez biadolenia - Poziom 40

Po zdobyciu, można te umiejętności znaleźć w Sieciach pozostałych ocalałych.

Ikona Nazwa Opis
WereGonnaLiveForever.gif
Będziemy żyć wiecznie

Twoi przyjaciele zasługują na najlepszą ochronę. Za każdym razem gdy uratujesz ocalałego z haka lub przyjmiesz cios, aby go ochronić, otrzymasz 25 % bonusu do wszystkich Punktów Krwi, który możesz powiększyć do maksimum wynoszącego 50/75/100 %.

Bonusowe punkty są przyznawane po zakończeniu rozgrywki.

"W porządku, niech tak będzie! Mam to w dupie, stary." — David King

Unikalna dla Davida Kinga przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

DeadHard.gif
Wytrzymały skurczybyk

Możesz wytrzymać niezłe lanie. Kiedy jesteś ranny, użyj adrenaliny ze swojego ciała, aby popędzić do przodu w celu uniknięcia ciosu.

  • Wciśnij przycisk aktywujący umiejętność, aby popędzić do przodu.
  • Podczas pędu unikasz ciosu.
  • Wywołuje Wyczerpanie na 60/50/40 sekund.
  • Czas trwania efektu Wyczerpania nie zmniejsza się podczas biegania.

"Szliśmy sobie pewnej nocy przez korytarz, aż tu nagle przeleciała obok mnie butelka piwa, a potem następna i następna. Pomyślałem sobie: Będzie niezła bitka, Panowie, zapraszam! Kurz latał we wszystkie strony, przysięgam!" — David King

Unikalna dla Davida Kinga przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

NoMither.gif
Bez biadolenia

No dalej, dzieciaku, to tylko zadrapanie. Zaczynasz grę w stanie krytycznym i nie możesz powrócić samodzielnie lub z pomocą sojuszników do stanu zdrowia. Twoja gęsta krew koaguluje niemal natychmiastowo.

  • Nie możesz powrócić do stanu zdrowego.
  • Nie zostawiasz za sobą śladów krwi.
  • Jęki bólu wywołane przez obrażenia są zredukowane o 0/25/50 %.
  • Zapewnia możliwość samodzielnego wydostania się ze stanu umierającego dowolną ilość razy.

"Nie wytrzymałem. Przywaliłem mu. Zabronili mi przez to grać… Poszedłem potem do baru, napiłem się paru piw i ruszyłem ze swoim życiem do przodu. Nie mogłem płakać nad rozlanym mlekiem, rozumiesz? Nie można mnie zdemotywować." — David King

Unikalna dla Davida Kinga przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.


Osiągnięcia[edytuj | edytuj kod]

Główny artykuł: Osiągnięcia

Dostępne jest tylko jedno osiągnięcie dla Davida.

Ikona Nazwa Opis
Ach adeptDavid.jpg
David - Ekspert Ucieknij z mapy postacią David King, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.


Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Dodatkowy wygląd jest dostępny w sekcji Davida w artykule Sklep.

Gracze mogą dostosować swoją postać wybierając odpowiedni styl ubrań w każdej z kategorii. Zakrwawiony ubiór jest dostępny po osiągnięciu poziomu 50 postaci i odpowiednich poziomów Prestiżu.

Do ubioru Davida należą:

Głowa Tors Nogi

Prestiż[edytuj | edytuj kod]

  • Prestiż I - Bloody Harrington Jacket (Tors)
  • Prestiż II - Bloody Straight Keks (Nogi)
  • Prestiż III - Bloody David King (Głowa)


DLC[edytuj | edytuj kod]

Artykuł główny: Rozszerzenia do gry

David jest obecnie częścią 2 rozszerzeń do gry:

Dostępne DLC[edytuj | edytuj kod]

Niedostępne DLC[edytuj | edytuj kod]

  • David's Donkey Jacket


Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Mathieu Cote nazwał Davida "Dupkiem".
  • David posiada dwa tatuaże. Różę za lewym uchem i lwa na prawym przedramieniu.
    • Róża jest symbolem jego drużyny w rugby.


Galeria[edytuj | edytuj kod]


OCALALI
DF charSelect portrait.png Dwight Fairfield MT charSelect portrait.png Meg Thomas CM charSelect portrait.png Claudette Morel JP charSelect portrait.png Jake Park NK charSelect portrait.png Nea Karlsson LS charSelect portrait.png Laurie Strode
AV charSelect portrait.png Ace Visconti BO charSelect portrait.png Bill Overbeck FM charSelect portrait.png Feng Min DK charSelect portrait.png David King ES charSelect portrait.png Quentin Smith FS charSelect portrait.png Detektyw Tapp
GS charSelect portrait.png Kate Denson HS charSelect portrait.png Adam Francis KS charSelect portrait.png Jeff Johansen
ZABÓJCY
TR charSelect portrait.png Evan MacMillan - Traper WR charSelect portrait.png Philip Ojomo - Widmo HB charSelect portrait.png Max Thompson Jr. - Wieśniak NR charSelect portrait.png Sally Smithson - Pielęgniarka SH charSelect portrait.png Michael Myers - Kształt HA charSelect portrait.png Lisa Sherwood - Wiedźma
DO charSelect portrait.png Herman Carter - Doktor BE charSelect portrait.png Anna - Łowczyni CA charSelect portrait.png Junior Sawyer - Kanibal EK charSelect portrait.png Freddy Krueger - Koszmar FK charSelect portrait.png Amanda Young - Świnia GK charSelect portrait.png Jeffrey Hawk - Klaun
HK charSelect portrait.png Rin Yamaoka - Zjawa KK charSelect portrait.png Frank, Julie, Susie, Joey - Legion
NIEZAUWAŻENI BOHATEROWIE
A. Azarov Alex Andrew Smithson Matka Anny "Niespokojna dziewczyna" Archie MacMillan
"Zły człowiek" Benedict Baker "Katatoniczny chłopiec" Clyde Donna Dr. Sam Loomis
Drayton Sawyer Byt Evelyn Thompson Father Campbell Franklin Hardesty Harvey Kavanagh
Judith M. Myers Max Thompson Sr. Mary Jenner Murf Nubbins Sawyer Nurse Moris
Otto Stamper Patrick Spencer Philip Elliott Sally Hardesty Sujan Vigo
NIEUŻYWANE/SPEKULOWANE POSTACI
Aktor Sidney Prescott Nauczyciel