Dead by Daylight Wiki

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki

Oto plany developerów na 4 rok istnienia gry

Kompendium wiedzy o Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 1759 stron (713 artykułów) wraz z 355 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Deutsch LanguageGerman.png
English LanguageEnglish.png
Español LanguageSpanish.png
Italiano LanguageItalian.png
Português LanguagePortuguese.png
中文 Zhōngwén LanguageChinese.png

OD 5 LIPCA TRWA RENOWACJA WIKI. JEJ KONIEC JEST PLANOWANY NA KONIEC WRZEŚNIA.

Nie wahaj się przed aktualizowaniem artykułów lub tworzeniem brakujących.

Wersja Wiki: 2.0

Admin: Spanczbob


Sanktuarium Tajemnic
Umiejętność Przyswajalna Koszt Unikalne dla
Teachable sprintBurst.png
Sprint

Sprint Burst

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Meg Thomas
MT charSelect portrait.png
Teachable brutalStrength.png
Brutalna siła

Brutal Strength

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Traper
TR charSelect portrait.png
Teachable overcharge.png
Przeciążenie

Overcharge

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Doktor
DO charSelect portrait.png
Teachable windowsOfOpportunity.png
Ostatnia szansa

Windows Of Opportunity

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Kate Denson
GS charSelect portrait.png
Pozostało 4 dni
Polecany film
Polecane zdjęcia
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.