We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

Dead by Daylight Wiki

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki
Kompendium wiedzy o Dead by Daylight, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 413 stron (100 artykułów) wraz z 66 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Angielski
Niemiecki
Espanol
Włoski

Nie wahaj się przed tworzeniem nowych artykułów lub rozszerzaniem istniejących.

Rozwijanie postaci oraz Ranking
Sanktuarium Tajemnic
Ikona Nazwa Unikalne dla Postać Koszt
Teachable enduring.png
Wytrzymały
Enduring
Wieśniak
IconChar theCrooked.png
550 IS
Teachable saveTheBestForLast.png
Najlepsze zostaw na koniec
Save The Best For Last
Kształt
SH charSelect portrait2.png
550 IS
Teachable devourHope.png
Pochłaniacz Nadziei
Devour Hope
Wiedźma
IconChar hag2.png
550 IS
Teachable lithe.png
Lithe
Lithe
Feng Min
FM charSelect portrait.png
550 IS
Pozostało 4 dni
Polecany film
Polecane zdjęcia
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.