Obecne wydarzenie: Dołącz do wydarzenia Gorączka Krwi i otrzymaj dodatkowe Punty Krwi!
25 Marca - 15 Kwietnia 2020
Bloodrush.jpg

Dead by Daylight Wiki

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki
Kompendium wiedzy o Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 1882 stron (721 artykułów) wraz z 374 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Deutsch LanguageGerman.png
English LanguageEnglish.png
Español LanguageSpanish.png
Italiano LanguageItalian.png
Português LanguagePortuguese.png
中文 Zhōngwén LanguageChinese.png

Nie wachaj się przed aktualizowaniem artykułów lub tworzeniem brakujących.


Sanktuarium Tajemnic
Umiejętność Przyswajalna Koszt Unikalne dla
Teachable soleSurvivor.png
Ostatnia ocalała 2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Laurie Strode
LS charSelect portrait.png
Teachable lightborn.png
Zrodzony w świetle 2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Wieśniak
HB charSelect portrait.png
Teachable hexRuin.png
Klątwa: Ruina 2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Wiedźma
HA charSelect portrait.png
Teachable breakdown.png
Przełamanie 2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Jeff Johansen
KS charSelect portrait.png
Odświeżenie za 4 dni
Polecany film
Polecane zdjęcia
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.