Dead by Daylight Wiki

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Sanktuarium Tajemnic
Ikona Nazwa Unikalne dla Postać Koszt
Teachable proveThyself.png
Wykaż się
Prove Thyself
Dwight Fairfield
DF charSelect portrait.png
550 IS
Teachable calmSpirit.png
Spokojny duch
Calm Spirit
Jake Park
JP charSelect portrait.png
550 IS
Teachable beastOfPrey.png
Bestialska zdobycz
Beast Of Prey
Łowczyni
BE charSelect portrait.png
550 IS
Teachable rememberMe.png
Zapamiętaj mnie
Remember Me
Koszmar
SD charSelect portrait.png
750 IS
Pozostał 1 dzień
Polecany film
Polecane zdjęcia
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.