Dead by Daylight Wiki

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witaj na oficjalnej Dead by Daylight Wiki
Kompendium wiedzy o Dead by Daylight, stworzone przez graczy, dla graczy.

Aktualnie utrzymujemy aż 488 stron (105 artykułów) wraz z 101 użytkownikami rozwijającą tą Wiki!

W INNYCH JĘZYKACH:
Angielski
Niemiecki
Espanol
Włoski

Nie wahaj się przed tworzeniem nowych artykułów lub rozszerzaniem istniejących.

Rozwijanie postaci oraz Ranking
Sanktuarium Tajemnic
Ikona Nazwa Unikalne dla Postać Koszt
Teachable decisiveStrike.png
Decydujące uderzenie
Decisive Strike
Laurie Strode
Laurie Strode.png
550 IS
Teachable shadowborn.png
Zrodzony w Cieniu
Shadowborn
Widmo
IconChar theWraith.png
550 IS
Tanatofobia
Thanatophobia
Pielęgniarka
IconChar theNurse2.png
550 IS
Teachable upTheAnte.png
Podnieść stawkę
Up The Ante
Ace Visconti
AV charSelect portrait2.png
550 IS
Pozostał 1 dzień
Polecany film
Polecane zdjęcia
Dead by Daylight Wiki

Aby napisać nowy artykuł po prostu wpisz tytuł artykułu w ramce poniżej lub w wyszukiwarce na górze strony.

  • Dodawanie zawartości
    • If you are unsure of what to do or how to create a page, search for a few articles on the same topic and see what they look like. You can always view the source code in a wiki and learn from what others have done.
    • An edit doesn't have to be massive; if you feel you don't want to create whole articles, then just fixing spelling errors and broken links is enough.
Czym jest Dead by Daylight?

Dead by Daylight jest grą horror stworzoną i rozwijaną przez Behaviour Digital Inc. oraz wydaną przez Starbreeze Studios. Jest to gra wieloosobowa akcji/survival. Jeden z graczy wciela się w niepowstrzymanego zabójcę polującego na czwórkę ocalałych, którzy starają się uciec i przeżyć.

Gra została wydana 14 Czerwca 2016 roku.

  • Jako ocalały graj samodzielnie lub z drużyną, starając się uniknąć nieznanego zagrożenia. Używaj zdobytych przedmiotów, odblokuj umiejętności i używaj elementów otoczenia aby uciec od zabójcy, który nie będzie chętny, by ci na to pozwolić.
  • Nigdy nie wiesz czego się spodziewać, z czym się mierzysz, ani jak się wydostać. Będziesz zmuszony do podejmowania wyborów bez zastanowienia, a od każdego z nich może zależeć twoje przetrwanie.
  • Znajdziesz tu każdy rodzaj zabójcy, od brutalnego sadysty do przerażającego, paranormalnego bytu. Zostań mistrzem w korzystaniu z unikalnych mocy każdego z nich i użyj ich, aby śledzić, polować, powalać i poświęcać swoje ofiary, zanim zyskają one możliwość ucieczki.
  • Mapa, okoliczności i unikalne myślenie każdego człowieka sprawiają, że każda rozgrywka w Dead by Daylight jest niepowtarzalnym, nieprzewidywalnym scenariuszem który tworzy każdy z graczy.
  • Każda postać w Dead by Daylight posiada własne umiejętności, które trzeba odblokować i które można dostosować do własnego stylu gry. Użyj swojego doświadczenia, umiejętności i wyposażenia aby piąć się na szczyt rankingu, a może odkryjesz prawdę kryjącą się za mgłą.