Kate Denson

Z Dead by Daylight Wiki
Promień poranka rozświetlił to zimne, szare miejsce - promień w postaci kobiety. Zanim ją zobaczyłem usłyszałem głos, piękniejszy od czegokolwiek, przebrzmiewał pośród drzew. Do tego martwego miejsca pasowałoby ponure zawodzenie, a tu słychać było radosną pieśń o nadziei i rodzinie. Jej ciepły uśmiech witał każdego, kto przysiadł się do ogniska i zapominali oni o miejscu w które trafili.

Mimo łatwości w zawieraniu nowych znajomości, czułem, że zapoznanie się z nią byłoby błędem. Optymizm w takim miejscu wymaga żelaznej woli. Może więc nie promień poranka, ale błyskawica? Olśniewający blask i wielka moc, potrafiąca rozpłatać świat na pół.''

~ Nieznany (prawdopodobnie Benedict Baker)
Kate Denson
GS charSelect portrait.png
Płeć
Kobieta
Rola
Piosenkarka
Narodowość
Amerykańska
Dodatek
Curtain Call
Aktor głosowy
Daphné Poulin Gourdeau

Kate Denson jest jednym z 17 Ocalałych w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Zaprezentowana została w dodatku CHAPTER VIII: Curtain Call.

Opis postaci[edytuj | edytuj kod]

Kate Denson to piosenkarka o złotym sercu.

Jej przyswajalne umiejętności: Zatańcz ze mną IconPerks danceWithMe.png, Ostatnia szansa IconPerks windowsOfOpportunity.png i Do utraty tchu IconPerks boilOver.png umożliwiają dostrzeganie obiektów znajdujących się na mapie i zwiększają szansę na udaną ucieczkę z objęcia Zabójcy.

Poziom trudności: Łatwy

Tło fabularne[edytuj | edytuj kod]

StoreBackground GS.png

Jednym z najwcześniejszych wspomnień Kate Denson jest dzień, w którym śpiewała rodzinie piosenkę, której nauczyła się rano w szkole. Oglądała ich wesołe twarze i szerokie uśmiechy, podziwiając przy tym fakt, że tak prosta rzecz, jaką jest piosenka, potrafi uczynić życie lepszym. Od tego momentu wiedziała, co chce robić w życiu.

Ćwiczyła śpiew i grę na gitarze. Występowała regularnie przed lokalną widownią, nie skończyła jeszcze ośmiu lat. Jej matka robiła wszystko, aby spełnić marzenie córki. Zabierała ją na wycieczki po Pensylwanii i innych południowych stanach, aż w końcu dotarły do samego Nashville.

Kate wygrywała każdy konkurs muzyczny, do którego się zapisała. Dzieliła się swym talentem ze wszystkimi. Po pewnym czasie uznała, że nie chce już brać udziału w konkursach, bo skoro ona wygrywała, to inni musieli przegrać, a przecież nie lubiła oglądać smutku innych osób - nie leżało to w jej naturze. Chciała tylko wyrazić swoje emocje, podzielić się swoim przesłaniem, dotknąć ludzkich serc muzyką. Chciała, by ludzie zapomnieli o swych troskach i zmartwieniach i po prostu się bawili, nawet jeśli stan ten miał trwać tylko przez ulotną chwilę.

Gdy Kate dorosła, odnalazła w sobie nowy rodzaj wolności. Kupiła starego pickupa i podróżowała nim po kraju, spotykając nowych fanów, zawiązując nowe znajomości, odnajdując nowych przyjaciół w każdym miejscu, do którego dotarła. Nie była buntowniczką - chodziło jej o podróż, życie w trasie, zabawę z muzyką. Od czasu do czasu zdarzyło się jej wypić szklankę bourbonu, ale nigdy nie nadużywała alkoholu.

Oczarowywała swym głosem widownię śpiewając podczas festiwali, a także śpiewając w ciemnych, przytulnych barach. Ludzie garnęli do niej niczym małe dziecko do matki. Jej autorskie piosenki o przyjaźni, rodzinie, domu i miłości napełniały serca ludzi szczęściem i radością.

Nie śpiewała o nich tylko po to, aby przypodobać się fanom: wracała do domu tak często jak tylko mogła, pomagała lokalnej społeczności i zabawiała dzieci ze swojego miasteczka muzyką i opowieściami o wielkim świecie kryjącym się tuż w zasięgu wzroku. Uważała, że to jej sposób na podziękowanie za wszystkie dobre rzeczy, które ją spotkały.

Dom był jej największą inspiracją. Uwielbiała urządzać sobie długie spacery po lesie, zwiedzać leśne ścieżki i grać piosenki na gitarze na przydrożnym kamieniu. Miała swoje ulubione miejsce, do którego często wracała - naturalną jaskinię otoczoną drzewami i spokojnym strumieniem. Jaskinia przypominała kamienne bóstwo, które zamarło w bezruchu tysiące lat temu.

W tym miejscu czułą silną więź z naturą. Pozwalała, by jej umysł połączył się z matką ziemią, dzięki czemu karmiła swą inspirację.

Podniosła gitarę i zagrała piosenkę. Jej palce tańczyły na strunach, jakby opowiadały wesołą historię za pomocą muzyki. Po pewnym czasie wesołe, radosne dźwięki zamieniały się w nieco smutniejsze, melancholiczne. Może nawet... mroczne. Nie powstrzymało to jednak dziewczyny przed graniem na swoim ulubionym instrumencie.

Nagle stało się coś, co można nazwać niemożliwym. Liście spadły z drzewa i zaczęły wibrować. Korzenie drzewa złączyły się ze strunami, tworząc coś na wzór żyjącej istoty. Na sklepieniu pojawiły się pajęcze odnóża, które oplotły dziewczynę. Gdy dziewczyna zrozumiała, że musi walczyć z mistycznym oprawcą, podniosła pobliski kamień i zaczęła nim uderzać tajemniczą kreaturę. Niestety nie odniosło to żadnego skutku, bo ciało bestii było twarde jak żelazo; kamienie odbijały się od niego niczym piłeczka pingpongowa.

Potwór nabił dziewczynę na swe odnóża, po czym przeniósł ją do krainy koszmaru. Las zasnuła gęsta, nieprzenikniona mgła.

Gdy opadła, na próżno było szukać jakichkolwiek oznak walki lub życia. Przy strumieniu leżała jedynie przystrojona kwiatami gitara akustyczna, na której znajdowały się wyryte cierniem inicjały: K.D.

Unikalne Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Kate. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są przyswajalne ich wersje:

  • Zatańcz ze mną - Poziom 30
  • Ostatnia szansa - Poziom 35
  • Do Utraty Tchu - Poziom 40

Po zdobyciu, można te umiejętności znaleźć w Sieciach pozostałych ocalałych.

Ikona Nazwa Opis
DanceWithMe.gif
Zatańcz ze mną

Gdy wykonujesz akcję szybkiego przeskoku lub wyskakujesz szybko z szafki, nie zostawiasz za sobą żadnych śladów przez okres 3 sekund, licząc od momentu wykonania akcji.

Zatańcz Ze Mną odnawia się po upływie 60/50/40 sekund.

"Na horyzoncie widać już kolejne show,
Zatańcz ze mną, kochanie, będę tylko twą,
Popatrz na me trzewiki, wybijają takt, nie stój jak słup soli, dogoń dźwięk raz-dwa,
Wokół nas tylko burza, ale tańczmy, kochanie, tańczmy tak długo, aż słońce nas zastanie."
— Kate Denson, "Zatańcz Ze Mną"

Unikalna dla Kate Denson przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

WindowsOfOpportunity.gif
Ostatnia szansa

Odblokowuje możliwość dostrzegania aury. Dostrzegasz aury palet i obiektów, przez które można przeskoczyć, znajdujących się w zasięgu 20 metrów od ciebie..

Ostatnia Szansa odnawia się przez okres 60/50/40 sekund licząc od momentu przeskoku przez obiekt lub zrzucenia palety podczas pościgu.

"To ostatnia szansa, więc wstawaj, kolego! Wyrób swe nazwisko, zrób w swym życiu coś miłego,
Wyceluj w swe marzenia i traf szczęście w samo oko, nie ma nic gorszego niż być za pan brat ze zwłoką,
Doceń wiarę i rodzinę, nie narzekaj godzinami, czerp cudowności życia jakby były czereśniami,
Zagraj z życiem w pasjansa, bowiem życie to twa ostatnia szansa"
— Kate Denson, "Ostatnia Szansa"

BoilOver.gif
Do utraty tchu

W twoim sercu iskrzy wola walki, dlatego zrobisz wszystko, aby wyrwać się z objęcia nieprzyjaciela. Efekty szarpania są zwiększone o 25/50/75 %.

Zakłócasz zdolność odczytywania aur haków, w skutek czego zabójca nie widzi aur haków w zasięgu 10/12/14 metrów.

"Szarp się dziecino, całuj usta wolności,
Bo nikt nie może więzić w swym sercu miłości."
— Kate Denson, "Do Utraty Tchu"

Osiągnięcia[edytuj | edytuj kod]

Dostępne jest tylko jedno osiągnięcie dla Kate Denson.

Ikona Nazwa Opis
Ach adeptKate.jpg
Kate - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Kate Denson, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Dodatkowy wygląd jest dostępny w sekcji Kate w artykule Sklep.

Do ubioru Kate należą:

Głowa Tułów Nogi

Prestiż[edytuj | edytuj kod]

  • Prestiż I - Bloody Slip Dress (Tułów)
  • Prestiż II - Bloody Jorts (Nogi)
  • Prestiż III - Bloody Kate (Głowa)

DLC[edytuj | edytuj kod]

Kate jest obecnie częścią 1 rozszerzenia do gry:

Dostępne DLC[edytuj | edytuj kod]

CHAPTER VIII: Curtain Call

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwotnie miała być zaprezentowana wraz z Kanibalem w rozszerzeniu nr 6 LEATHERFACE, jednak z nieznanych powodów została wycofana. Jej osiągnięcia również zostały wycofane.
  • Jej pierwszą aktorką głosową w aktualizacji testowej PTB 2.0.0 była Marie-Michelle Do, pracownik działu kadr w Behaviour Interactive.
    • Została ona zmieniona w oficjalnej aktualizacji, ze względu na negatywne przyjęcie jej krzyku podczas wieszania na haku. Oficjalnym powodem tej sytuacji było wytłumaczenie, że głos Marie-Michelle Do był od zawsze używany jedynie w testach, jednak jest to mało prawdopodobne ze względu na ogrom pracy jakim zazwyczaj obarczani są aktorzy głosowi.
    • Nowego głosu użyczyła Daphné Poulin Gourdeau, analityk finansowy w Behvaiour Interactive.
  • Do dnia premiery nie wiadomo było czy twórcy zdecydują się ją zaprezentować.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

HK charSelect portrait.png Rin Yamaoka - Zjawa KK charSelect portrait.png Frank, Julie, Susie, Joey - Legion MK charSelect portrait.png Adiris - Plaga
NIEZAUWAŻENI BOHATEROWIE
Alex Benedict Baker Byt Vigo i wiele innych...
Smasher Teacher