Błyszczące Odłamki

Z Dead by Daylight Wiki
(Przekierowano z Mieniące się kawałki)
IconHelp iridescentShards.png

Błyszczące Odłamki (IS) są walutą w grze Dead by Daylight.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Dodane w aktualizacji 1.2.0, używa się ich do kupowania tzw. "umiejętności przyswajalnych", które generują się co tydzień w Sanktuarium Tajemnic, będąc alternatywą dla rozwijania postaci do określonego poziomu.

Są walutą związaną z postępem gracza. Za ich pomocą można kupić Umiejętności Przyswajalne, oraz nowy wygląd postaci w Sklepie.

Zdobywanie[edytuj | edytuj kod]

Błyszczące Odłamki są zdobywane w trakcie rozgrywania meczy rankingowych, nie są one do zdobycia w trybie Zabij swoich przyjaciół.

Wydawanie[edytuj | edytuj kod]

Błyszczące Odłamki mogą zostać wydane w Sanktuarium Tajemnic, w zamian za Umiejętności Przyswajalne. Kiedy umiejętność jest zakupiona z Sanktuarium Tajemnic, zostaje ono usunięte ze sklepu i zamienione pod koniec danej rotacji umiejętności, która następuje w każdą środę o 00:00 UTC.

Umiejętności Przyswajalne zwykle kosztują 2,000 Odłamków. Te należące do postaci z ostatnich DLC 2,700 Odłamków.

Jeże gracz już posiada daną Umiejętność Przyswajalną, kupując ją otrzyma 150,000 Punktów Krwi zamiast niej. Jeśli umiejętność pochodzi od postaci z ostatnich DLC, otrzyma 200,000 Punktów Krwi.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Błyszczące Odłamki są drugorzędną walutą występującą w grze.

Galeria[edytuj | edytuj kod]