Osiągnięcia

Z Dead by Daylight Wiki

W Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png istnieje obecnie 131 możliwych do zdobycia osiągnięć na komputerach PC.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Osiągnięcia nie mogą być zdobywane w trybie Zabij Swoich Przyjaciół.

Osiągnięcia z wersji gry na konsole mogą różnić się wartościami i opisem.

Osiągnięcia oznaczone jako [Ukryte] pojawiają się w postępie osiągnięć danego użytkownika na platformie Steam dopiero po ich odblokowaniu; przed odblokowaniem zaliczane są do ukrytych i nie można ich wcześniej zobaczyć.

Lista osiągnięć[edytuj | edytuj kod]

Wartości osiągnięć w wersji gry na konsole, które różnią się od wersji gry na PC, są zaznaczone na fioletowo.

Ikona Nazwa Opis
Ach adeptAce.jpg
Ace - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Ace Visconti, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptBill.jpg
Bill - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Bill Overbeck, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach agonisingEscape.jpg
Bolesna ucieczka Ukryte: Ucieknij z mapy pełznąc w stanie agonii.
Ach itWakes.jpg
Budzi się Osiągnij 10 poziom dowolną postacią.
Ach notHalfBad.jpg
Całkiem nieźle Osiągnij 25 poziom dowolną postacią.
Ach totallyVulnerable.jpg
Całkowicie Bezbronny Grając Ghost Face'em w grach publicznych, powal 50 oznaczonych ocalałych.
Ach inTheVoidSheWalks.jpg
Chodzi w pustce Grając Pielęgniarką, teleportuj się do ocalałych oraz uderz ich lub przerwij wykonywane przez nich akcje; zrób to 500 / 100 razy.
Ach silentApproach.jpg
Ciche Podejście W grach publicznych chwyć 25 ocalałych, przerywając im naprawę generatora.
Ach adeptClaudette.jpg
Claudette - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Claudette Morel, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach theManBehindTheBush.jpg
Człowiek z gęstwiny Grając Kształtem, podnieś poziom mocy Wewnętrznego Zła; zrób to 300 / 100 razy.
Ach adeptDavid.jpg
David - Ekspert Ucieknij z mapy postacią David King, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach cherishYourLife.jpg
Doceń Swoje Życie Grając na mapie Rozgrywka, napraw generator znajdujący się w łazience i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach deepCleansing.jpg
Dogłębne Oczyszczenie Zniszcz 100 / 10 zaklętych totemów.
Ach adeptDoctor.jpg
Doktor - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Doktorem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach houseOfPain.jpg
Dom Bólu Zreperuj generator w domu Michaela Myersa i przeżyj mecz, aby o tym opowiedzieć.
Ach madHouse.jpg
Dom Wariatów Doprowadź czterech ocalałych do najwyższego, trzeciego poziomu szaleństwa; dokonaj tego podczas jednej rozgrywki.
Ach adeptDwight.jpg
Dwight - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Dwight Fairfield, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach campbellsChapelLegacy.jpg
Dziedzictwo Kaplicy Campbella Grając na mapie Kaplica Ojca Campbella, napraw generator znajdujący się na drugim piętrze i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach adeptAdam.jpg
Ekspert Adama Ucieknij z mapy jako Adam, używając jedynie jego trzech unikalnych umiejętności; uczyń to podczas publicznej rozgrywki.
Ach adeptSpirit.jpg
Ekspert Zjawy Poświęć wszystkich czterech ocalałych grając Zjawą; uczyń to podczas publicznej rozgrywki i używaj jedynie trzech unikalnych umiejętności Zjawy.
Ach whereDidTheyGo.jpg
Gdzie ich wywiało? Ucieknij wraz z pozostałymi ocalałymi przez właz; dokonaj tego podczas jednego meczu.

Wymagany Kościany Klucz lub Monotonny Klucz oraz naprawione 5 generatorów aby Właz się pojawił.

Ach adeptGhostFace.jpg
Ghost Face adept W grze publicznej osiągnij bezlitosne zwycięstwo grając Ghost Face'em korzystając tylko z jego 3 umiejętności.
Ach zealous.jpg
Gorliwy Zdobądź ponad 8,000 Punktów Krwi w jednej z kategorii.
Ach crippleThemAll.jpg
Gruchotacz Kości Grając Traperem, złap łącznie 100 / 10 ocalałych w pułapki na niedźwiedzie.
Ach haemophobia.jpg
Hemofobia Ucieknij z mapy Przytułek Crotus Prenn, nie tracąc ani kropelki krwi.
Ach i.jpg
I Osiągnij I poziom prestiżu dowolną postacią.
Ach ii.jpg
II Osiągnij II poziom prestiżu dowolną postacią.
Ach iii.jpg
III Osiągnij III poziom prestiżu dowolną postacią.
Ach iii-50.jpg
III-50 Osiągnij III poziom prestiżu i 50 poziom postaci na dowolnym bohaterze.
Ach engineer.jpg
Inżynier Napraw 50 generatorów, które zostały uprzednio uszkodzone przez zabójcę.
Ach adeptJake.jpg
Jake - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Jake Park, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptJeff.jpg
Jeff - Ekspert Grając jako Jeff, ucieknij korzystając z jego 3 unikalnych umiejętności; uczyń to podczas publicznej rozgrywki.
Ach adeptCannibal.jpg
Kanibal - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Kanibalem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptKate.jpg
Kate - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Kate Denson, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptClown.jpg
Klaun - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Klaunem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach gameOver.jpg
Koniec Gry Poświęć lub zabij ocalałych po aktywacji ostatniego generatora; zrób to 30 razy.
Ach adeptNightmare.jpg
Koszmar - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Koszmarem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach bloodOnYourHands.jpg
Krew na rękach Ukryte: Zabij swojego pierwszego ocalałego.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Ach bloodOnYourFace.jpg
Krew na twarzy Ukryte: Zabij wszystkich czterech ocalałych; dokonaj tego podczas jednego meczu.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Ach bloodInYourMouth.jpg
Krew w ustach Ukryte: Zabij 25 ocalałych.

Ocalałego zabić można przy pomocy:

Ach bloodyMillionaire.jpg
Krwawy milioner Uzbieraj łącznie 1 milion Punktów Krwi. (Punkty Krwi mogą zostać wydane przed uzyskaniem wyniku)
Ach adeptShape.jpg
Kształt - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Kształtem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach aBiteForTheEntity.jpg
Kęs dla Bytu Złóż w ofierze 100 ocalałych.
Ach adeptLaurie.jpg
Laurie - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Laurie Strode, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach legendarySurvivor.jpg
Legendarny ocalały Zdobądź 1-szą rangę ocalałego.
Ach legendaryKiller.jpg
Legendarny zabójca Zdobądź 1-szą rangę zabójcy.
Ach adeptLegion.jpg
Legion - Ekspert Odnieś bezlitosne zwycięstwo grając Legionem i korzystając tylko z 3 umiejętności; uczyń to podczas publicznej rozgrywki.
Ach adeptHuntress.jpg
Łowczyni - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Łowczynią, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach medic.jpg
Medyk Ulecz innych ocalałych na równowartość 100 pełnych pasków życia.
Ach adeptMeg.jpg
Meg - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Meg Thomas, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptMin.jpg
Min - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Feng Min, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach escapeArtist.jpg
Mistrz ucieczki Uwolnij się samodzielnie z haka i ucieknij z mapy.
Ach masterSurvivor.jpg
Mistrzowski ocalały Zdobądź 5-tą rangę ocalałego.
Ach masterKiller.jpg
Mistrzowski zabójca Zdobądź 5-tą rangę zabójcy.
Ach milkNCookies.jpg
Mleko & Ciasteczka Zabierz przedmiot ze skrzyni znajdującej się w Piwnicy; zrób to 30 razy.
Ach iveGotYourBack.jpg
Możesz na mnie liczyć Uratuj 50 ocalałych znajdujących się na krawędzi życia i śmierci.
Ach near-DeathExperience.jpg
Na Krawędzi Ucieknij z mapy, znajdując się w stanie agonii maksymalnie jeden raz; zrób to 25 razy.
Ach conniption.jpg
Napad Furii Powal ocalałych po wyjściu ze świata duchów; uczyń to 50 razy podczas publicznych rozgrywek.
Ach adeptNea.jpg
Nea - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Nea Karlsson, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach nervesOfSteel.jpg
Nerwy ze stali Traf 500 razy w pasek testu umiejętności.
Ach notToday.jpg
Nie Dziś Ściągnij się z haka podczas publicznej rozgrywki; uczyń to 50 razy.
Ach noOneLeftBehind.jpg
Nie zostawiamy nikogo Uratuj ocalałego, gdy co najmniej jedna z bram wyjściowych jest już otwarta.
Ach unforgettableGetaway.jpg
Niezapomniana wyprawa Napraw generator w domku i przeżyj, aby opowiedzieć tę historię; uczyń to podczas publicznej rozgrywki.
Ach partyCrasher.jpg
Niszczyciel Imprez Uszkodź generator w czasie, gdy co najmniej jeden ocalały wisi na haku; zrób to 100 razy.
Ach itemOfObsession.jpg
Obiekt Obsesji Gdy jesteś obsesją, ucieknij jako ostatni z mapy, nie odnosząc w międzyczasie żadnych obrażeń.
Ach expertSurvivor.jpg
Ocalały - Ekspert Zdobądź 10-tą rangę ocalałego.
Ach devotedGatekeeping.jpg
Oddany furtian W grach publicznych 15 razy złóż w ofierze wszystkich ocalałych przed naprawą ostatniego generatora.
Ach smoked.jpg
Odurzeni Powal ocalałych odurzonych przez Odurzającą Mieszankę Komika; zrób to 100 razy.
Ach giftsForTheFog.jpg
Ofiara dla mgły Użyj ultra rzadkiego daru.
Ach perfectEscape.jpg
Perfekcyjna ucieczka Zagraj ocalałym i ucieknij z mapy, zdobywając co najmniej 5,000 Punktów Krwi w każdej kategorii.
Ach adeptNurse.jpg
Pielęgniarka - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Pielęgniarką, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach whiffingToSuccess.jpg
Powiew Zwycięstwa Uniknij ciosu zabójcy, przeskakując przez okno lub paletę tuż przed jego nosem; dokonaj tego 50 razy.
Ach leftForDead.jpg
Pozostawiony na Śmierć Napraw ostatni generator, otwórz bramę i ucieknij, będąc ostatnim żywym ocalałym na mapie.
Ach takingOneForTheTeam.jpg
Poświęcenie dla Zespołu Przyjmij cios w pobliżu haka w celu ochrony innego ocalałego; zrób to 250 razy.
Ach madeItOutAlive.jpg
Przeżyłem! Ucieknij z mapy 100 / 50 razy.
Ach adeptQuentin.jpg
Quentin - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Quentin Smith, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach ancestorsRite.jpg
Rytuał Przodków Napraw generator na mapie "Rezydencja Rodzinna" i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach butcherin.jpg
Rzeźnik Grając Kanibalem, przepiłuj łącznie 100 ocalałych.
Ach serialKiller.jpg
Seryjny Zabójca Poświęć swoją obsesję; zrób to 30 razy.
Ach vulture.jpg
Sęp Wróć do ogniska z przedmiotem innego ocalałego.
Ach holidayGet-Together.jpg
Spotkanie Świąteczne Powieś w Piwnicy co najmniej 3 ocalałych; musisz tego dokonać podczas jednej rozgrywki.
Ach evenPunishment.jpg
Sprawiedliwa Kara Grając Wiedźmą, teleportuj się do jednej z Widmowych Pułapek i uderz każdego z czterech ocalałych przynajmniej raz; musisz tego dokonać w trakcie jednego meczu.
Ach jumpScares.jpg
Straszaki Grając Widmem, zaskocz i uderz 100 / 50 ocalałych.
Ach survivalTreasures.jpg
Survivalowe łupy Zacznij mecz bez przedmiotu, zdobądź go w trakcie rozgrywki i ucieknij z nim do ogniska.
Ach looter.jpg
Szabrownik Przeszukaj całkowicie 100 skrzyń.
Ach terminalIllness.jpg
Śmiertelna choroba Grając Plagą w grach publicznych, powal 50 ocalałych dotkniętych maksymalną infekcją.
Ach adeptPig.jpg
Świnia - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Świnią, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptTapp.jpg
Tapp - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Detektyw Tapp, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach texasBBQ.jpg
Teksański Grill Powieś w Piwnicy 25 ocalałych. Postęp naliczany jest jednorazowo od każdego ocalałego.
Ach shockTherapy.jpg
Terapia Elektrowstrząsowa Grając na mapie Niespokojny Oddział, napraw generator na drugim piętrze i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach shockingTreatment.jpg
Terapia Szokowa Grając Doktorem, traf ocalałych Terapią Szokową; zrób to 500 razy.
Ach adeptTrapper.jpg
Traper - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Traperem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach sorted.jpg
Twardziel Spędź większość meczu (więcej niż 50 %) w stanie krytycznym i przeżyj, aby opowiedzieć tę historię.
Ach backdoorEscape.jpg
Ucieczka tylnymi drzwiami Ukryte: Ucieknij z mapy przez właz.
Ach escapingTheNightmare.jpg
Ucieczka z Koszmaru Otwórz bramę wyjściową; zrób to 35 razy.
Ach aFeastForTheEntity.jpg
Uczta dla Bytu Złóż w ofierze 1000 / 500 ocalałych.
Ach perfectKilling.jpg
Urodzony zabójca Zagraj zabójcą i zdobądź przed zakończeniem meczu co najmniej 5,000 Punktów Krwi w każdej kategorii.
Ach shrineApparatus.jpg
Urządzenia w świątyni W grze publicznej napraw generator w piwnicy świątyni i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach adeptJane.jpg
Uzdolniona Jane W grze publicznej ucieknij Jane, korzystając wyłącznie z jej trzech wyjątkowych umiejętności.
Ach woundedHealer.jpg
Uzdolniona Plaga W grach publicznych lecz ocalałych przez łącznie 50 stanów życiowych, samemu będąc rannym.
Ach adeptAsh.jpg
Uzdolniony Ash W grze publicznej ucieknij Ashem, korzystając wyłącznie z jego trzech wyjątkowych umiejętności.
Ach adeptPlague.jpg
Uzdolniony Plagą W grze publicznej osiągnij bezlitosne zwycięstwo Plagą jedynie za pomocą wyjątkowych umiejętności.
Ach happyHolidays.jpg
Wesołych Świąt Otwórz 100 Zimowych Prezentów (lub tajemniczych pudełek) znajdujących się w Krwistej Sieci.

Zimowe Prezenty były to specjalne tajemnicze pudełka podczas wydarzenia Winter Solstice.

Ach adeptWraith.jpg
Widmo - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Widmem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach adeptHag.jpg
Wiedźma - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Wiedźmą, używając podczas rozgrywki wyłącznie jej trzech unikalnych umiejętności.
Ach theGrandSacrifice.jpg
Wielka Ofiara Złóż w ofierze wszystkich czterech ocalałych; dokonaj tego podczas jednego meczu.
Ach heavyBurden.jpg
Wielki ciężar Uderz 25 różnych ocalałych niosąc w tym samym czasie innego ocalałego; uczyń to podczas publicznych rozgrywek.
Ach adeptHillbilly.jpg
Wieśniak - Ekspert Osiągnij bezlitosne zwycięstwo Wieśniakiem, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.
Ach swirlingDeath.jpg
Wirująca Śmierć Grając Łowczynią, rzuć 1,000 razy toporkami.
Ach allAboard.jpg
Wszyscy na pokład Aktywuj syrenę mgłową, naprawiając generator na mapie "Blada Róża" i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach riskItAll.jpg
Wszystko na jedną kartę Grając ocalałym, zacznij mecz z ultra rzadkim przedmiotem lub ultra rzadkim dodatkiem do przedmiotu bez użycia zabezpieczających darów.

Wymaga jednego z poniższych przedmiotów:

Ach outrage.jpg
Wściekłość Uderz ocalałego, który zrzuca paletę w trakcie pościgu; uczyń to 100 razy.
Ach triggered.jpg
Wybity z rytmu Grając Wiedźmą, zmuś ocalałych do aktywowania Widmowej Pułapki; zrób to 300 / 100 razy.
Ach outrunEvil.jpg
Wyprzedzić zło W grze publicznej przeczołgaj się przez właz.
Ach cuttingOut.jpg
Wyrywanie Opis osiągnięcia nie został jeszcze dopisany do Szablon:Ach desc
Ach dreamMaster.jpg
Władca Snów Grając Koszmarem, wprowadź ocalałych do Świata Snu; zrób to 200 razy.
Ach cottageOwner.jpg
Właścicielka Chatki Grając na mapie Dom Matki, napraw generator znajdujący się na drugim piętrze i przeżyj, aby o tym opowiedzieć.
Ach fromTheVoidSheKills.jpg
Zabija z pustki Grając Pielęgniarką, teleportuj się trzy razy i wyląduj na ocalałym, łapiąc go.

Wymaga jednego z następujących dodatków do mocy:

Ach expertKiller.jpg
Zabójca - Ekspert Zdobądź 10-tą rangę zabójcy.
Ach gettingTheHangOfIt.jpg
Zaczynam się wczuwać Podnieś po raz pierwszy swoją rangę.
Ach iWantToPlayAGame.jpg
Zagrajmy w grę Grając Świnią, załóż ocalałym na głowę Odwrócone Pułapki na Niedźwiedzie; zrób to 125 razy.
Ach derangedPursuit.jpg
Zakłócony pościg Grając jako Legion, pokonaj 25 różnych ocalałych, na których nałożono efekt głębokiej rany; uczyń to podczas publicznych rozgrywek.
Ach dismantle.jpg
Zdemontowanie Zniszcz łącznie 50 haków podczas publicznych rozgrywek.
Ach skilledHuntress.jpg
Zdolna Łowczyni Grając Łowczynią, powal ocalałych toporkami z odległości co najmniej 24 metrów; zrób to 20 razy.
Ach aptSurvivor.jpg
Zdolny ocalały Zagraj mecz ocalałym z pełnym wyposażeniem.
Ach aptKiller.jpg
Zdolny zabójca Zagraj mecz zabójcą z pełnym wyposażeniem.
Ach theGrind.jpg
Zgrzyt Grając Wieśniakiem, powal 100 / 50 ocalałych za pomocą piły łańcuchowej.
Ach skillful.jpg
Zręczny Podnieś dowolną umiejętność do poziomu trzeciego.
Ach evilIncarnate.jpg
Zło Wcielone Zabij czterech ocalałych Kształtem; zrób to wtedy, gdy znajdujesz się na trzecim poziomie Wewnętrznego Zła.

Wymaga dodatku Nagrobek Judith i najlepiej połączyć go z dodatkiem Pachnąca kępka włosów oraz umiejętnością Baw się swoim jedzeniem aby skontrować obniżenie szybkości ruchu w Nagrobek Judith. Zabicie ocalałego w WZ III wymaga bardzo bliskiego podejścia do ocalałego i wykonania szybkiego ataku, co uruchomi animację Memento Mori. Zabójstwo ocalałego nie liczy się jako akcja ofensywna i nie zabiera Żetonu z Baw się swoim jedzeniem.

Ach handyman.jpg
Złota rączka Zreperuj łącznie równowartość 100 generatorów.
Ach leapfrog.jpg
Żaboskoczek Gdy grasz ocalałym, przeskocz w trakcie pościgu przez okno lub paletę; zrób to 200 razy.

RZECZY DO ODBLOKOWANIA
Ach adeptDwight.jpgAch adeptMeg.jpg Osiągnięcia Ach adeptClaudette.jpgAch adeptJake.jpg IconHelp addons.png Dodatki do przedmiotów IconHelp dailyRituals.png Dzienne Rytuały IconHelp items.png Przedmioty IconHelp mysteryBox FP.png Tajemnicze Pudełko IconHelp offerings.png Dary IconHelp perks.png Umiejętności