Piwnica

Z Dead by Daylight Wiki
Opis Piwnicy według Benedicta Bakera
Poszedłem dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie potrafię powiedzieć, co zmusiło mnie do wyruszenia w tę podróż, ale skoro wróciłem do ogniska, spróbuję zobrazować to, co dziś widziałem. Wewnątrz jednego z domów znajdowały się schody prowadzące do tego pokoju tortur. Piwnica z czterema hakami. Ale nie tak jak inne, które wydają się bardziej losowe. Te cztery haki są ... jakoś ułożone. Muszą mieć jakiś cel. Nic nie wiem o tym miejscu. Ale przebywając tam czuło się pełno wspomnień niekończącego się cierpienia i tortur. Zapach zaschniętej krwi i wnętrzności wciąż tkwi w moich nozdrzach.
~ Benedict Baker

Piwnica jest specjalną lokacją na każdej mapie w grze Dead by Daylight.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Piwnica jest miejscem na mapie, gdzie można najlepiej poczuć obecność Bytu, co jest uzasadnione dziwnymi głosami w pomieszczeniu i za ścianami oraz czerwoną poświatą.

Zawartość[edytuj | edytuj kod]

W Piwnicy znajdują się 4 Szafki.

W Piwnicy znajdują się schody prowadzące na parter budynku, w którym się znajduje.

W Piwnicy znajduje się jedna Skrzynia.

W Piwnicy znajdują się 4 Haki, których nie można sabotować ani nie zniszczą się po śmierci Ocalałego, postawione na środku pomieszczenia.

Plan pomieszczenia[edytuj | edytuj kod]

Piwnica to małe podziemne pomieszczenie ze schodami prowadzącymi na górę.

Piwnica ma tylko jedno wyjście, które może zablokować Zabójca i uwięzić Ocalałych w środku.

Strategie[edytuj | edytuj kod]

Zwykle jest korzystnej dla Ocalałych, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się Piwnica na mapie, aby rozeznać się, gdzie mogą stworzyć bezpieczną strefę na mapie (niszcząc Haki w większej odległości od Piwnicy).

Na przykład na mapie Miejsce spoczynku Azarova, na którym Piwnica znajduje się po jednej stronie mapy lub po drugiej, jeśli Ocalali unicestwią wszystkie Haki po przeciwnej stronie niż Piwnica, będą mogli uwolnić się z objęcia Zabójcy, zanim ten zdoła dotrzeć do Haka.

Dla Zabójców bardzo ważne jest wczesne zlokalizowanie Piwnicy, aby wiedzieli, gdzie zabrać Ocalonych, jeśli wszystkie ich Haki zostaną zniszczone i nie będą mogli czekać na odrodzenie się Haka.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]