Sanktuarium Tajemnic

Z Dead by Daylight Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Puste Sanktuarium Tajemnic

Sanktuarium Tajemnic zostało zaprezentowane w aktualizacji 1.2.0.

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Sanktuarium Tajemnic pozwala na odblokowanie Umiejętności Przyswajalnych zarówno dla Zabójców jak i Ocalałych. W Sanktuarium pojawiają się 4 losowo wybrane umiejętności, które można kupić. Wybór jest ten sam dla wszystkich graczy. Gdy dana umiejętność pojawi się w Sanktuarium, nie może pojawić się w nim ponownie przez okres 3 tygodni.

Dzięki Sanktuarium Tajemnic, gracze mogą odblokować Umiejętności Przyswajalne wszystkich 15 zabójców i 17 ocalałych (również tych z DLC) bez potrzeby osiągania 40 poziomu postaci czy kupna dodatkowych rozszerzeń do gry. Sanktuarium Tajemnic resetuje się w każdą środę o północy czasu UTC (GMT+0).

Waluta[edytuj | edytuj kod]

Punkty Krwi IconHelp bloodpoints.png (BP) nie mogą być wykorzystane do zakupu umiejętności. Do ich zakupu wykorzystuje się Błyszczące Odłamki IconHelp iridescentShard trimmed.png (IS). Odłamki można zbierać rozgrywając mecze rankingowe, nie wliczając trybu Zabij Swoich Przyjaciół.

Zakup Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Po zakupie Przyswajalnej Umiejętności w Sanktuarium, będzie ona odblokowana w Krwistej Sieci każdej postaci.

Oznacza to, że kupując Umiejętność Przyswajalną jednego zabójcy, każdy inny zabójca będzie mógł odblokować tą umiejętność w swojej Krwistej Sieci. Dzięki temu nie trzeba wydawać dużych ilości Punktów Krwi na pojedynczą postać usiłując osiągnąć 40 poziom aby odblokować wszystkie jej unikalne umiejętności. Umiejętność zakupiona w Sanktuarium, nie będzie pojawiać się w Krwistej Sieci oryginalnej postaci gdy osiągniemy jej progowy poziom.

Sanktuarium odnawia się raz w tygodniu z nowymi, losowo wybranymi umiejętnościami. Teoretycznie pozwala to każdemu z graczy na nauczenie się czterech umiejętności tygodniowo.

Koszt[edytuj | edytuj kod]

Umiejętności Przyswajalne kosztują zwykle 2000 Błyszczących Odłamków, poza dwoma wyjątkami:

  • Umiejętności Przyswajalne postaci z rozszerzeń kosztują 2700 Błyszczących Odłamków tylko wtedy gdy pojawią się w Sanktuarium po raz pierwszy.
  • Umiejętności Przyswajalne z najnowszego rozszerzenia do gry będą kosztować 2700 Błyszczących Odłamków.

Podczas próby zakupu odblokowanej już wcześniej Umiejętności Przyswajalnej, pojawi się pytanie czy jesteś pewien, że chcesz kupić tą umiejętność ponownie. Potwierdzając taki zakup, Sanktuarium nagrodzi cię odpowiednią ilością Punktów Krwi. Otrzymasz wtedy 150,000 Punktów Krwi za umiejętność kosztującą 2000 IS lub 250,000 Punktów Krwi za umiejętność, która kosztuje 2700 IS.

Obecne Sanktuarium Tajemnic[edytuj | edytuj kod]

Umiejętność Przyswajalna Koszt Unikalne dla
Teachable lithe.png
Gibka

Lithe

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Feng Min
FM charSelect portrait.png
Teachable barbecueAndChilli.png
Barbecue i chilli

Barbecue & Chili

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Kanibal
CA charSelect portrait.png
Teachable bamboozle.png
Kpina

Bamboozle

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Klaun
GK charSelect portrait.png
Teachable boilOver.png
Do utraty tchu

Boil Over

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Kate Denson
GS charSelect portrait.png
Pozostało 5 dni