Sanktuarium Tajemnic

Z Dead by Daylight Wiki
Puste Sanktuarium Tajemnic

Sanktuarium Tajemnic zostało zaprezentowane w aktualizacji 1.2.0.

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Sanktuarium Tajemnic pozwala na odblokowanie Umiejętności Przyswajalnych zarówno dla Zabójców jak i Ocalałych. W Sanktuarium pojawiają się 4 losowo wybrane umiejętności, które można kupić. Wybór jest ten sam dla wszystkich graczy. Gdy dana umiejętność pojawi się w Sanktuarium, nie może pojawić się w nim ponownie przez okres 3 tygodni.

Dzięki Sanktuarium Tajemnic, gracze mogą odblokować Umiejętności Przyswajalne wszystkich 16 zabójców i 17 ocalałych (również tych z DLC) bez potrzeby osiągania odblokowania umiejętności Przyswajalnych w Krwistej Sieci Zabójcy, który jest przypisany do Umiejętności, czy kupna dodatkowych rozszerzeń do gry.

Sanktuarium Tajemnic resetuje się w każdą środę o północy czasu UTC (GMT+0).

Waluta[edytuj | edytuj kod]

Punkty Krwi IconHelp bloodpoints.pngnie mogą być wykorzystane do zakupu umiejętności. Do ich zakupu wykorzystuje się Błyszczące Odłamki IconHelp iridescentShard trimmed.png. Odłamki można zbierać rozgrywając mecze rankingowe, nie wliczając trybu Zabij Swoich Przyjaciół.

Zakup Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Po zakupie Przyswajalnej Umiejętności w Sanktuarium, będzie ona odblokowana w Krwistej Sieci każdej postaci.

Oznacza to, że kupując Umiejętność Przyswajalną jednego zabójcy, każdy inny zabójca będzie mógł odblokować tą umiejętność w swojej Krwistej Sieci. Dzięki temu nie trzeba wydawać dużych ilości Punktów Krwi na pojedynczą postać usiłując osiągnąć 40 poziom aby odblokować wszystkie jej unikalne umiejętności. Umiejętność zakupiona w Sanktuarium, nie będzie pojawiać się w Krwistej Sieci oryginalnej postaci gdy osiągniemy jej progowy poziom.

Sanktuarium odnawia się raz w tygodniu z nowymi, losowo wybranymi umiejętnościami. Teoretycznie pozwala to każdemu z graczy na nauczenie się czterech umiejętności tygodniowo.

Koszt[edytuj | edytuj kod]

Umiejętności Przyswajalne kosztują zwykle 2000 Błyszczących Odłamków, poza dwoma wyjątkami:

  • Umiejętności Przyswajalne postaci z rozszerzeń kosztują 2700 Błyszczących Odłamków tylko wtedy gdy pojawią się w Sanktuarium po raz pierwszy.
  • Umiejętności Przyswajalne z najnowszego rozszerzenia do gry będą kosztować 2700 Błyszczących Odłamków.

Podczas próby zakupu odblokowanej już wcześniej Umiejętności Przyswajalnej, pojawi się pytanie czy jesteś pewien, że chcesz kupić tą umiejętność ponownie. Potwierdzając taki zakup, Sanktuarium nagrodzi cię odpowiednią ilością Punktów Krwi. Otrzymasz wtedy 150,000 Punktów Krwi za umiejętność kosztującą 2000 IS lub 250,000 Punktów Krwi za umiejętność, która kosztuje 2700 IS.

Obecne Sanktuarium Tajemnic[edytuj | edytuj kod]

Umiejętność Przyswajalna Koszt Unikalne dla
Teachable ironMaiden.png
Żelazna dziewica

Iron Maiden

2700 IconHelp iridescentShard trimmed.png Legion
KK charSelect portrait.png
Teachable bloodhound.png
Pies gończy

Bloodhound

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Widmo
WR charSelect portrait.png
Teachable botanyKnowledge.png
Wiedza botaniczna

Botany Knowledge

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Claudette Morel
CM charSelect portrait.png
Teachable detectivesHunch.png
Przeczucie detektywa

Detective's Hunch

2000 IconHelp iridescentShard trimmed.png Detektyw Tapp
FS charSelect portrait.png
Pozostało 2 dni