Skrzynie

Z Dead by Daylight Wiki
Dbd-journal-chest.png Za pierwszym razem, kiedy znalazłem Skrzynię, nie udało mi się jej otworzyć. Zabójca dopadł mnie, zanim to zrobiłem. Byłem jednak pełen entuzjazmu, ponieważ ta nowość rzuciła nieco światła na piekło, w którym przyszło mi teraz żyć. Po konfrontacji nie poświęciłem jej więcej uwagi. Jednak następnym razem byłem bardziej ostrożny i udało mi się ją przeszukać. Muszę brać cokolwiek, co wpadnie w moje ręce, ponieważ wszystko to stracę, jeśli Zabójcy położą swoje ręce na mnie.
~ Dziennik Benedicta Bakera
Dbd-gameplay-crate.png

Skrzynie są jednym ze sposobów, w jakich Ocalali mogą zdobyć nowe Przedmioty podczas rozgrywki.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Każda Lokacja zawiera kilka losowo umieszczonych na mapie Skrzyń. Większość Skrzyń pojawia się wewnątrz lub w pobliżu pewnych charakterystycznych dla danej mapy punktów orientacyjnych. Zawsze istnieje Skrzynia, która generuje się w Piwnicy. Może się pojawić za ścianą z dwiema Szafkami lub w lewym, oddalonym od schodów kącie.

Przeszukiwanie[edytuj | edytuj kod]

Podczas przeszukiwania Skrzyń, rozchodzi się głośny, charakterystyczny dźwięk na odległość do 20 metrów, dzięki któremu osobę przeszukującą może z łatwością znaleźć inny Ocalały lub Zabójca. Skrzynia w Piwnicy jest szczególnie niebezpieczna do przeszukiwania, gdy Zabójca jest w pobliżu, ponieważ jest to zwykle jedyna Skrzynia w okolicy i odgłosy przeszukiwania można usłyszeć już na powierzchni. Jeśli Ocalały zatrzaśnie wieko Skrzyni poprzez naciśnięcie przycisku sprintu, pokrywa zamknie się głośnym klapnięciem, a także przekaże Zabójcy dźwiękowe i wizualne powiadomienie o lokalizacji Skrzyni.

Częstotliwość pojawiania się[edytuj | edytuj kod]

W każdej rozgrywce pojawiają się domyślnie 3 Skrzynie. Na ilość Skrzyń wpływają następujące Dary IconHelp offerings.png:

Łup[edytuj | edytuj kod]

Przedmioty IconHelp items.png uzyskane ze Skrzyni są losowe, jednak można na nie wpływać przy użyciu Umiejętności IconHelp perks.png:

Ważne: Rzadkość odnalezionego przedmiotu zależy od Ocalałego, który dokończył przeszukiwanie skrzyni, a nie od tego który je rozpoczął. Maksymalna możliwa rzadkość znalezionego przedmiotu to Ultra Rzadki.

Lista zmian[edytuj | edytuj kod]

Patch 2.5.0[edytuj | edytuj kod]

  • Zwiększono maksymalną możliwą rzadkość przedmiotu z Bardzo Rzadki na Ultra Rzadki.
  • Dodano minimalną odległość pomiędzy Skrzyniami aby nie wpływały na pojawianie się Skrzynek Jigsawa.
  • Znalezione Przedmioty muszą zostać podniesione nawet jeśli Ocalały nie ma nic w ręku.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Elementy na mapie
IconPowers trap.png Pułapki na niedźwiedzie Dbd-gameplay-crate.png Skrzynie IconPerks spiesFromTheShadows.png Wrony IconFavors murkyReagent.png Mgła IconHelp exitGates.png Bramy
IconHelpLoading generators.png Generatory IconHelpLoading hatch.png Właz IconHelpLoading hook.png Haki IconHelp jigsawBoxes.png Skrzynki Jigsawa IconHelp lockers.png Szafki
IconFavors quarterMoonBouquet.png Światło księżyca IconHelp pullDown.png Palety IconHelp poolsOfDevotion.png Wody Pobożności IconHelpLoading totem.png Totemy IconHelp window.png Okna