Totemy

Z Dead by Daylight Wiki

Totemy zostały dodane do gry Patchem 1.3.0.

IconHelpLoading totem.png

Przegląd[edytuj | edytuj kod]

Istnieją dwa rodzaje totemów. Zwykłe Totemy (Dull Totems) i Totemy z Klątwa (Hex Totems), na których umieszczone są Klątwy Zabójców. Na każdej mapie na początku rozgrywki zostaje umieszczonych losowo pięć totemów. Ocalali mogą podejść do totemu i go oczyścić, co zniszczy ten totem. W przypadku gdy był to totem z klątwą, dezaktywuje to klątwę na nim. Niszczenie totemów zostaje nagradzane punktami. W przypadku zwykłego totemu jest to 600 punktów, a w przypadku totemu z klątwą 1000. Niszczenie totemów trwa 14 sekund. Zabójca może przedłużyć ten czas za pomocą perku Klątwa: Dreszczyk Polowania. Niszczenie jest resetowane gdy ocalały je przerwie.

Zwykłe Totemy[edytuj | edytuj kod]

Są to nieoświetlone totemy umieszczono losowo na mapie. Jeżeli Zabójca nie używa żadnych Klątw, to wszystkie pięć totemów są nieoświetlone. Za zniszczenie zwykłego totemu ocalały zdobywa 600 punktów krwi.

Totemy z Klątwą[edytuj | edytuj kod]

Jest to specjalny rodzaj totemów. Jeżeli zabójca użyje klątwy, losowo wybrany zwykły totem zamienia się w totem z klątwą. Totem z klątwą, w przeciwieństwie do zwykłego totemu, jest oświetlony. Każda klątwa jest przywiązana do swojego, własnego totemu i ani zabójca, ani ocalały nie wie, która klątwa jest przywiązana do, którego totemu. Za zniszczenie totemu z klątwą ocalały zdobywa 1000 punktów krwi, a klątwa na tym totemie zostaje dezaktywowana. Dodatkowo, gdy się go zniszczy powstaje głośny dźwięk uderzenia pioruna, który jest słyszalny dla każdego w rozgrywce. Zabójcy oraz ocalałym pokaże się powiadomienie oraz kierunek, z którego dochodzi.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Porównanie Zwykłego Totemu i Totemu z Klątwą