William "Bill" Overbeck

Z Dead by Daylight Wiki
William "Bill" Overbeck
BO charSelect portrait.png
Płeć
Mężczyzna
Rola
Były Żołnierz
Narodowość
Amerykańska
Dodatek
Left Behind
Aktor głosowy
Ricardo Gomez

William "Bill" Overbeck jest jednym z 17 Ocalałych w Dead by Daylight IconHelp DBDlogo.png.

Zaprezentowany został w dodatku PARAGRAPH I: Left Behind.

Bill jest postacią zaczerpniętą z gry z 2008 roku Left 4 Dead.

Jest to postać do której prawa posiada Valve, dostawca platformy Steam, dlatego Bill był ekskluzywną postacią tylko na komputery PC, nie jest dostępny w wersji na konsole.

Sytuacja ta zmieniła się 23 lipca 2019, kiedy została wydana wersja 3.1.0 i zgodnie z obietnicą, William Overbeck został dopuszczony do wersji na konsole.

Opis postaci[edytuj | edytuj kod]

StoreBackground BO.png

William "Bill" Overbeck to były żołnierz, który opanował do perfekcji sztukę przetrwania w bardzo trudnych warunkach.

Jego przyswajalne umiejętności: Porzucony IconPerks leftBehind.png, Pożyczony czas IconPerks borrowedTime.png i Niezłomny IconPerks unbreakable.png wzmacniają sojuszników (i jego samego), gdy znajdują się w nieciekawych sytuacjach.

Poziom trudności: Trudny

Tło fabularne[edytuj | edytuj kod]

Aby odciągnąć Williama "Bill" Overbecka od walki w stronę spokojnego życia, trzeba było aż dwóch wypraw do Wietnamu, garści medali, kolana pełnego metalowych fragmentów i honorowego zwolnienia z wojska. Bill nienawidził spokojnego życia.

Po pozbawionych celu dekadach spędzonych na wykonywaniu różnorakich zadań, Bill udał się na rutynowy zabieg, a po przebudzeniu zastał koniec świata; świat, jaki znał, przestał istnieć. Nieznany wirus zaczął przemieniać zwykłych ludzi w bezmyślne maszyny do zabijania. Rzecz jasna, pierwszym odruchem Billa było wywalczyć sobie drogę do domu i założyć wojskowy mundur. Przedzierając się przez opuszczone miejskie okolice i ciemne lasy, odnalazł innych ocalałych i zaczęli wspólnie przebijać się przez hordy zainfekowanych.

Bill poświęcił się, aby zapewnić innym ocalałym bezpieczeństwo. Jego ciała nigdy nie odnaleziono. Zostawiono go na śmierć. Nikt nie wie, że wciąż pozostała mu jedyna rzecz, jakiej pragnął: przeciwnik do pokonania.

Unikalne Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Billa. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są przyswajalne ich wersje::

  • Porzucony - Poziom 30
  • Życie na Kredyt - Poziom 35
  • Niezłomność - Poziom 40

Po zdobyciu, można te umiejętności znaleźć w Sieciach pozostałych ocalałych.

Ikona Nazwa Opis
LeftBehind.gif
Porzucony

Dokończysz robotę... za wszelką cenę. Jeśli jesteś ostatnią żywą osobą podczas rozgrywki, za każdy wymagający naprawy generator otrzymujesz bonus w postaci 19/22/25 % do szybkości naprawiania.

,,Nie będę się z tym pieprzył, zrobię to sam!" — Bill Overbeck

Unikalna dla Billa Overbecka przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Ocalałych.

BorrowedTime.gif
Pożyczony czas

Za każdym razem, kiedy ratujesz wiszącego na haku sojusznika, napełnia cię nieoczekiwana energia. Gdy ściągniesz ocalałego z haka w chwili, gdy ten znajduje się w obrębie terroru zabójcy, uaktywnisz tym samym "tarczę" chroniącą sojusznika przez 15 sekund. Od momentu jej aktywacji wszelkie obrażenia, które wprowadziłyby uratowanego ocalałego w stan agonii, uaktywniają zamiast tego dodatkową ochronę trwającą 15/20/25 sekund.

Jeśli uratowany przez Ciebie sojusznik odniesie jakiekolwiek obrażenia w trakcie trwania dodatkowej ochrony lub nie wyleczy się na czas, licząc od momentu aktywacji dodatkowej ochrony, zostanie uaktywniony automatycznie stan agonii.

,,Piecze jak cholera, ale cię nie zabije. Wstawaj i na nich, żołnierzu! Ruchy!" — Bill Overbeck

Unbreakable.gif
Niezłomny

Bitwy, które wcześniej stoczyłeś. nauczyły cię paru rzeczy o przetrwaniu. Odblokowuje możliwość samodzielnego wyleczenia się ze stanu agonii, lecz możesz tego dokonać tylko raz na mecz. Zwiększa tempo regeneracji o 15/20/25 %.

,,Jestem całkowicie ROZPIEPRZONY, jasna cholera!" — Bill Overbeck

Osiągnięcia[edytuj | edytuj kod]

Dostępne jest jedno osiągnięcie dla Billa.

Ikona Nazwa Opis
Ach adeptBill.jpg
Bill - Ekspert Ucieknij z mapy postacią Bill Overbeck, używając podczas rozgrywki wyłącznie jego trzech unikalnych umiejętności.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Do ubioru Billa należą:

Głowa Tors Nogi

Prestiż[edytuj | edytuj kod]

  • Prestiż I - Veteran's Jacket (Tors)
  • Prestiż II - Veteran Trousers (Nogi)
  • Prestiż III - Veteran Bill (Głowa)

DLC[edytuj | edytuj kod]

Bill jest obecnie częścią 1 rozszerzenia do gry:

Dostępne DLC[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Mimo, że Bill nie był grywalną postacią w wersji gry na konsole, jego umiejętności były dostępne dla wszystkich ocalałych, ale każde odniesienie do jego postaci było usunięte.
    • Na przykład: umiejętność Niezłomność w wersji na konsole zawierała twarz mężczyzny, zbliżoną wizerunkiem do Billa w wersji na PC. Aby uniknąć powiązania z Billem, mężczyzna na obrazku nie miał zarostu, ani beretu.
  • W Left 4 Dead głosu postaci użyczał Jim French, jednak nie powtórzył tego w Dead by Daylight, nie została również bezpośrednio użyta ścieżka dźwiękowa z gry. Zamiast tego głosu postaci na nowo użyczył Ricardo Gomez.
  • Bill jest trzecią z kolei licencjonowaną postacią w Dead by Daylight.
  • Dodatkowo oprócz wprowadzenia tej postaci do Dead by Daylight, dodano również alternatywne ubrania dla innych ocalałych bazujących na postaciach z Left 4 Dead.
    • Dwight ma ubranie wzorowane na Ellis.
    • Meg ma ubranie wzorowane na Zoey.
    • Claudette ma ubranie wzorowane na Rochelle.
    • Jake ma ubranie wzorowane na Francis.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

HK charSelect portrait.png Rin Yamaoka - Zjawa KK charSelect portrait.png Frank, Julie, Susie, Joey - Legion MK charSelect portrait.png Adiris - Plaga OK charSelect portrait.png Danny Johnson - Ghost Face
NIEZAUWAŻENI BOHATEROWIE
Alex Benedict Baker Byt Vigo i wiele innych...
Smasher Teacher